V četrtek, 25. aprila 2024, smo na BIC Ljubljana, organizirali strokovni posveta na temo prilagojenega pristopa k učenju za dijake s posebnimi izobraževalnimi potrebami.
Strokovni posvet je del mednarodnega projekta Erasmus+ Palssen, v okviru katerega smo skupaj s partnerji iz Nizozemske, Italije in Portugalske sodelovali pri raziskovanju, prepoznavanju in izmenjavi trenutnih praks ter gradnji kompetenc za izvajanje pristopa učenja, ki je bolj osredotočen na posameznega dijaka s posebnimi izobraževalnimi potrebami (https://www.palssen.eu/).
Cilj projekta je povečati učinkovitost poklicnega izobraževanja in usposabljanja za dijake s posebnimi izobraževalnimi potrebami ter okrepiti kompetence učiteljev in organizacij poklicnega izobraževanja in usposabljanja za zagotavljanje bolj individualiziranega pristopa k učenju za vsakega dijaka znotraj izobraževalne institucije. S tem lahko izboljšujemo dosežke svojih prizadevanj na področju izobraževanja, usposabljanja in podpore dijakom.
Na strokovnem posvetu smo predstavili rezultate našega dela v projektu, v nadaljevanju pa smo skupaj s slovenskimi pridruženimi partnerji in strokovnimi kolegicami in kolegi delili izkušnje na področju učenja in poučevanja dijakov s posebnimi izobraževalnimi potrebami.