Projekt Objem
Z Zavodom RS za šolstvo in konzorcijskimi parterji sodelujemo v javnem razpisu »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc«. Projekt poteka pod imenom OBJEM (Ozaveščanje, Branje, Jezik, Evalvacija, Modeli).
Na šoli poteka več dejavnosti, pri katerih smo osredinjeni na razvijanje in dvig ravni bralne pismenosti, razvoj raznovrstne motivacije za branje ter učinkovitejšo rabo slovenščine kot učnega jezika v VIZ procesu. Tako prispevamo k vzpostaviti oz. nadgradnji ustvarjalnega in inovativnega učnega okolja za dvig splošnih kompetenc ter celovitega in učinkovitega podpornega okolja za oblikovanje, preizkušanje in implementacijo pedagoških strategij, metod in oblik dela ob strokovni podpori javnih visokošolskih zavodov. Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 2.550.000,00 EUR.
Projekt vodi šolski razvojni tim, ki ga sestavljajo učitelji iz različnih strokovnih aktivov in knjižničarka. Pri izbiri metod in oblik dela upošteva predvsem pomen branja in bralne pismenosti, kar je eden od pogojev za razvoj kritičnega mišljenja in tudi uspešnega učenja. Dijake zato spodbujamo k pogostejšu obisku šolse knižnice, pri pouku pa iščemo predvsem različne teme, pri katerih se lahko medpredmetno povezujemo.
Več informacij poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo: https://www.zrss.si/objava/projekt-objem
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
MUNERA 3
MUNERA 3 2018–2022
Biotehniški izobraževalni center (BIC) Ljubljana je bil skupaj s konzorcijskimi partnerji in prijaviteljem ŠC Nova Gorica uspešen pri prijavi na javni razpis “Izvajanje programov nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja 2018–2022” Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije. Projekt Munera 3 zaposlenim med drugim omogoča brezplačna usposabljanja, kvalifikacije ali prekvalifikacije, ki morajo slediti potrebam na trgu dela in na posameznih delovnih mestih.
Cilj projekta Munera 3 je vključiti 17.640 zaposlenih oseb v programe nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter v skladu s potrebami in razvojem trga dela in s potrebami industrije 4.0 in 5.0 izboljšati njihove kompetence – za večjo zaposljivost in mobilnost med področji dela ter osebni razvoj in delovanje v sodobni družbi.
Oglejte si razpoložljiva brezplačna usposabljanja v okviru projekta MUNERA 3.
SVETOVANJE UDELEŽENCEM PROGRAMOV
Gregor Matos
- Vsak prvi in tretji ponedeljek v mesecu, med 9. in 10. uro.
- gregor.matos@bic-lj.si
- Ižanska cesta 10, 1000 Ljubljana
SIO-2020
Slovensko izobraževalno omrežje – 2020 oz. SIO-2020
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju
Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.
Učna pomoč 2018–2022
Promocija, animacija in učna pomoč 2018–2022
Namen aktivnosti projekta, Promocija, animacija in učna pomoč 2018 – 2022, je povečati vključenost v vseživljenjsko učenje (v nadaljnjem besedilu VZU) ter izboljšati kompetence, ki jih odrasli potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi.
Cilj javnega razpisa je dvigniti izobrazbeno raven in poklicne kompetence odraslih z izvajanjem promocijskih in animacijskih aktivnosti ter z zagotavljanjem učne pomoči za udeležence izobraževanja odraslih, ki so v času izvajanja učne pomoči vpisani v izobraževalne programe za dvig izobrazbene ravni.
Ciljna skupina so odrasli, ki nimajo zaključene poklicne ali srednje splošne ali strokovne izobrazbe, opravljenega mojstrskega, delovodskega ali poslovodskega izpita, pri čemer imajo prednost tisti odrasli, ki imajo zaključeno največ osnovnošolsko izobrazbo in/ali so stari več kot 45 let.
Spletna stran: https://www.ucna-pomoc.si/
Logotipi
OPK - kakovost
Vzpostavitev, dopolnitev in pilotni preizkus modela ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti na področju vzgoje in izobraževanja – OPK
Namen uvedbe programa OPK je opredelitev skupnega koncepta ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti (model UZK) na ravni vzgojno-izobraževalnih institucij (raven vrtca, osnovnih in srednjih šol) ter posredno evalvacije na ravni izobraževalnega sistema. Omenjen koncept pa bo v okviru programa tudi pilotno preizkušen.
Temeljni cilji programa so:
- vzpostaviti enoten sistem ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti, okvirno poenotiti razumevanje in pristop k samoevalvaciji šol in vrtcev z upoštevanjem področnih specifik,
- krepiti zmožnosti za izvajanje samoevalvacije na sistemski, organizacijski in individualni ravni,
- razviti in pripraviti izbrane obvezne ter izbirne referenčne okvire in kazalnike za uvajanje izboljšav in s tem povezano samoevalvacijo vrtcev in šol,
- vzpostaviti strokovna jedra na javnih zavodih za podporo vrtcem in šolam pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti,
- vzpostaviti sodelovanje med MIZŠ in strokovnimi jedri za kontinuirano (tudi po zaključku programa) učinkovito delovanje sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti.
V programu OPK sodelujejo v konzorcijskem partnerstvu ŠR, ZRSŠ , CPI in RIC z 32 razvojnimi in pilotnimi šolami.
POŠ 2016–2021
Popestrimo šolo 2016–2021
Projekt je v izvajanju. Namen je profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev v šoli, s pomočjo katerih se bo izboljšalo kompetence dijakov. Multiplikator skladno z načrtom izvaja individualne in skupinske neposredne aktivnosti z dijaki tako, da se bo posvečala njihovim individualnim potrebam. Aktivnosti bodo tudi pomoč dijakom s posebnimi potrebami, s poudarkom pri prehodu na trg dela, multiplikator bo posrednik znanj in dobrih praks pri delu z dijaki, zato bo organizirano več delavnic za razrednike in druge strokovne delavce, da se bo znanje preneslo tudi v razred. Projekt se izvaja v sodelovanju z lokalnim vzgojno izobraževalnim zavodom, nevladno organizacijo in gospodarskimi družbami. Cilj je usposobiti najmanj 218 strokovnih delavcev različnih vzgojno izobraževalnih zavodov. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Preberite novice projekta
POŠ 2017–2021
Popestrimo šolo 2017–2021
Projekt je v izvajanju. Namen je profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev v šoli, s pomočjo katerih se bo izboljšalo kompetence dijakov. Multiplikator skladno z načrtom izvaja individualne in skupinske neposredne aktivnosti z dijaki tako, da se bo posvečala njihovim individualnim potrebam. Aktivnosti bodo tudi pomoč dijakom s posebnimi potrebami, s poudarkom pri prehodu na trg dela, multiplikator bo posrednik znanj in dobrih praks pri delu z dijaki, zato bo organizirano več delavnic za razrednike in druge strokovne delavce, da se bo znanje preneslo tudi v razred. Projekt se izvaja v sodelovanju z lokalnim vzgojno izobraževalnim zavodom, nevladno organizacijo in gospodarskimi družbami. Cilj je usposobiti najmanj 218 strokovnih delavcev različnih vzgojno izobraževalnih zavodov. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Preberite novice projekta
Usposabljanje mentorjev
Usposabljanje mentorjev 2021–2023
Projekt Usposabljanje mentorjev 2021–2023 omogoča brezplačno usposabljanje mentorjev dijakom oz. študentom za izvajanje praktičnega usposabljanja z delom oz. praktičnega izobraževanja v podjetjih pa tudi mentorjev vajencem. Biotehniški izobraževalni center Ljubljana je vodilni partner konzorcija, ki bo skupaj z ostalimi petnajstimi konzorcijskimi partnerji po vsej Sloveniji do zaključka projekta usposobil 755 mentorjev. Program usposabljanja je tokrat razdeljen v dva sklopa, in sicer na Osnovno usposabljanje, ki obsega 32-urni program ter Nadaljnja usposabljanja, ki obsegajo 8-urne programe. Za več informacij in prijavo obiščite spletno stran projekta.
Prva zaposlitev VIZ
PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2021
Biotehniški izobraževalni center Ljubljana se tudi letos prijavil na javni razpis za izbor operacij, ki ga delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 8. »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«, prednostne naložbe: 8.2 »Trajnostna vključitev mladih na trg dela (ESS), zlasti tistih, ki niso niti zaposleni niti vključeni v izobraževanje ali usposabljanje, vključno z mladimi, ki jim grozi socialna izključenost, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, tudi prek izvajanja jamstva za mlade«; specifičnega cilja: 8.2.1 »Znižanje brezposelnosti mladih«.
V okviru tega projekta smo zaposlili tri mlade učiteljice začetnice in sklenil pogodbo za določen do 30. 6. 2021. Omogočili jim bomo, da bodo pridobivale vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije in možnost, da bodo opravile vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja, po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bomo z njimi sklenili novo pogodbo o zaposlitvi s trajanjem vsaj do 31. 12. 2021.
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada«
PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2020
Biotehniški izobraževalni center Ljubljana se tudi letos prijavil na javni razpis za izbor operacij, ki ga delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 8. »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«, prednostne naložbe: 8.2 »Trajnostna vključitev mladih na trg dela (ESS), zlasti tistih, ki niso niti zaposleni niti vključeni v izobraževanje ali usposabljanje, vključno z mladimi, ki jim grozi socialna izključenost, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, tudi prek izvajanja jamstva za mlade«; specifičnega cilja: 8.2.1 »Znižanje brezposelnosti mladih«.
V okviru tega projekta smo zaposlili mlado učiteljico začetnico in sklenil pogodbo za določen do 30. 11. 2020. Omogočili ji bomo, da bo pridobivala vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije in možnost, da bo opravila vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja, po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bomo z njo sklenili novo pogodbo o zaposlitvi s trajanjem vsaj do 31. 5. 2021.
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada
Več informacij o javnem razpisu "Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2019" je na voljo na spletni strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Uživam tradicijo
Uživam tradicijo po kulinarični transvezali od Panonije do Jadrana
BIC Ljubljana je vodilni partner mednarodnega projekta Uživam tradicijo, ki poteka v okviru programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija-Hrvaška v programskem obdobju 2014–2020. Projekt poteka od 1. 7. 2017 do 31. 12. 2019. Sofinanciran je s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), in sicer za projekt je namenjenih skoraj 1,5 milijona evrov.
V projekt je vključenih 8 partnerjev, po 4 partnerji iz Slovenije in po 4 partnerji s Hrvaške.
Glavni namen projekta je aktivno ohranjanje naravne in kulturne dediščine preko trajnostnega turizma, s poudarkom na prikazih in promociji kulinarične dediščine na avtentičen, a moderen oz. sodoben način. Velik pomen projekt daje tudi izobraževanju različnih ciljnih skupin o kulinarični dediščini. Končni cilj projekta je vzpostaviti kulinarično transverzalo od Panonije do Jadrana, v okviru katere bi obiskovalcem ponujali zgodbe in doživetja pristne tradicije, običajev in kulinarike v obliki privlačnih programov, ki bodo na podlagi trajnostnega sodelovanja lokalnih ponudnikov potekali na različnih območjih.
TPK II 2018–2022
Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2018–2022
Projekt je namenjen izvajanju izobraževalnih programov za odrasle, v sklopu katerega organiziramo brezplačna izobraževanja za zaposlene in brezposelne. Namen projekta je povečati vključenost odraslih v vseživljenjsko učenje ter izboljšati kompetence, ki jih odrasli potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi.
Pogoji za vključitev:
- brezposelni in zaposleni,
- nižje izobraženi (ISCED 3 oz. manj kot štiriletna srednja šola),
- starejši od 45 let (zaželeno, ni pa pogoj),
- z nizko ravnjo znanja na področju posameznega programa.
Svetovanje v IO
Svetovanje v izobraževanju odraslih 2016–2022
V okviru Javnega razpisa za financiranje dejavnosti informiranja in svetovanja ter za ugotavljanje in vrednotenje neformalno pridobljenega znanja od 2016 do 2022 je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport namenilo sredstva za svetovanje in ugotavljanje in vrednotenje neformalno pridobljenega znanja za vključitev zaposlenih v izobraževanje. S tem želi povečati vključenost odraslih v vseživljenjsko učenje (VŽU) ter izboljšati kompetence, ki jih potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi, tudi s svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc. Za izvedbo dejavnosti je oblikovan konzorcij.
Najpomembnejši cilj projekta je izvajati dejavnost informiranja in svetovanja po modelu »Informativno svetovalna dejavnost v izobraževanju odraslih« (v nadaljevanju: dejavnost ISIO) pred vključitvijo, med in po končanem izobraževanju oziroma usposabljanju, ki vključuje tudi postopke ugotavljanja in vrednotenja neformalno pridobljenega znanja. Namen projekta je povečevanje oz. izboljšanje kompetenc, ki jih zaposleni potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi.
CILJNE SKUPINE: prednostne ciljne skupine so zaposleni, ki so starejši (45 let in več) in z manj kot V. stopnjo pridobljene izobrazbe, svetovanja pa se lahko udeležijo tudi drugi zaposleni.
Diverzifikacija dejavnosti pri Čebelarstvu Gramc
Ukrep: M16 Sodelovanje iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014-2020
Podukrep: M16.9 Podpora za diverzifikacijo kmetijskih dejavnosti v dejavnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, socialnim vključevanjem, kmetijstvom, ki ga podpira skupnost, ter izobraževanjem o okolju in hrani
Naslov projekta: Diverzifikacija dejavnosti pri Čebelarstvu Gramc
Trajanje projekta: 16.07.2018 - 15.07.2020
Vrednost projekta: 43.196,72 evrov
Opis aktivnosti projekta:
V sklopu projekta bomo pripravili dve neformalni izobraževanji, kjer bomo na poljuden interaktiven način predstavili znanja, ki jih v slovenskem prostoru ne ponuja še nihče in predstavljajo veliko priložnost za razvoj slovenskega čebelarstva, ohranjanje okolja in varnosti hrane z izobraževanjema v sklopu Čebelarstva Aleš Gramc. Vodilni partner je izobraževalna organizacija, ki ima veliko izkušenj z pripravo in izvajanjem formalnih in neformalnih izobraževanj.
Cilji projekta:
Glavni cilj projekta je prenos znanja med institucijo znanja in končnimi uporabniki znanja, čebelarji. Specifičen cilj je diverzifikacija pogodbenega čebelarja v izobraževalno dejavnost.
Rezultati oz. pričakovani rezultati aktivnosti:
Partnerski čebelar bo z izvedbo izobraževanj v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta ustvaril prihodke iz dopolnilne dejavnosti v višini več kot 1.050 evrov.
Glavne dejavnosti projekta so:
1. Zasnova, priprava in izvedba neformalnega izobraževanja Tehnike točenja medu
2. Zasnova, priprava in izvedba neformalnega izobraževanja Različne priložnosti uporabe medu in drugih čebelarski izdelkov
3. Zasnova, priprava in izvedba neformalnega izobraževanja Čebelarski krožek
4. Priprava videa za izobraževanje pod 1
5. Priprava videa za izobraževanje pod 2
6. Vodenje projekta
7. Usposabljanje
8. Diseminacija
9. Evalvacija
Povezavi:
- spletna stran Evropske komisije, namenjena Evropskemu kmetijskemu skladu za razvoj podeželja: http://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020/index_sl.htm
- spletna stran PRP 2014-2020: www.program-podezelja.si/
Inovativna Pedagogika 1:1
Zavod Antona Martina Slomška se je prijavil na javni razpis »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc in sicer v sklopu 3: »Pedagogika 1:1 za udejanjanje personaliziranega in sodelovalnega učenja ter formativnega ocenjevanja«. Kjer sodelujemo kot implementacijska in tudi razvojna šola. Namen projekta je premišljena celovita uporaba orodij in storitev (aplikacije, programska oprema, storitve v oblaku) ter prenosnih naprav, ki skupaj učinkovito udejanjajo personalizirano in sodelovalno učenje ter formativno spremljanje.
PREBERITE NOVICE PROJEKTA
SPECIALNI ZDRAVKO
PRIJAVITELJ PROJEKTA: Društvo za kulturo inkluzije
PARTNERJI PRI PROJEKTU: Center Janeza Levca Ljubljana in Biotehniški izobraževalni center Ljubljana
OBDOBJE TRAJANJA PROJEKTA: 2020 – 2022
Program Specialni Zdravko je uspešno prijavljen projekt v okviru Sofinanciranja programov na področju prehrane in telesne dejavnosti za zdravje do leta 2022, kar pomeni, da je sofinanciran s strani Ministrstva za zdravje.
Z aktivnostmi programa želimo izboljšati zdravje oseb s posebnimi potrebami, predvsem otrok in mladostnikov z motnjo v duševnem razvoju. Gre za ciljno skupino, ki predstavlja kar 3% celotne populacije RS, na tem mestu pa posredno tudi njihove starše oz. skrbnike. Program smo zasnovali na podlagi večletnih izkušnjah dela z omenjeno populacijo in tesnem sodelovanju s Centrom Janeza Levca Ljubljana in Biotehniškem izobraževalnim centrom Ljubljana. Študije kažejo, da je omenjena populacija prav zaradi zmanjšanih intelektualnih sposobnosti ter slabih življenjskih navad še bolj podvržena k slabim prehranjevalnim navadam ter telesni neaktivnosti. Za njih je značilno, da v mladosti razvijejo rutine (navade), ki se jih potem držijo celo življenje, zato je zelo pomembno, da so te navade privzgojene v slogu zdravega načina prehranjevanja in redne telesne aktivnosti.
Ugotavljamo, da ciljna populacija najpogosteje posega po hrani, ki je enostavna za pripravo in neuravnotežena ter visokokalorična, glede na energijsko porabo (topli sendviči, testenine, hrenovke,...). Povečana telesna teža in debelost pa sta posledici neuravnoteženosti med energijskim vnosom in porabo.
S programom želimo osebam s posebnimi potrebami na njim razumljiv način približati pomen zdravega prehranjevanja in telesne aktivnosti ter spremeniti njihove rutine. Poudarek bo na telesnih dejavnostih v naravi s ciljem po spoznavanju rekreativnih površin v lokalnem okolju ter nadaljnji uporabi le teh tudi po izvedenem programu. Udeležence bomo spodbujali k rednemu uživanju sadja in zelenjave, zajtrkov, spodbujali jih bomo, da bodo jedli več manjših obrokov v dnevu ipd. V okviru programa bomo naredili brošure, ki bodo pisane v lahko berljivi različici, saj ugotavljamo, da so sicer promocijske brošure pogosto pisane na njim manj razumljiv način. Ker gre za osebe, ki so pogosto nesamostojne in živijo v zavodih ali s starši/skrbniki, bomo na ta način ozaveščali tudi njihove skrbnike.
Z organiziranimi dogodki, s pomočjo partnerjev, bomo črpali praktična znanja o zdravem načinu prehranjevanja in delu z otroki s PP, mi pa jih bomo ozaveščali o redni telesni dejavnosti. Delavnice bodo zasnovane na pripravi zdravih obrokov, vključevale pa bodo tudi redne segmente telesne aktivnosti. Učili se bomo o uravnoteženi prehrani, skupaj se bomo odpravili v trgovino in na tržnico ter izbrali živila, spodbujali bomo udeležence, naj razdalje premagujejo peš ali s kolesom, pripravili bomo obroke ipd. V vse aktivnosti bodo redno vključeni prostovoljci.
Pomemben segment programa bo predstavljal promocijski del, ki ga bomo v okviru delavnic s predstavitvijo izvajali po osnovnih šolah s prilagojenim programom, varstveno - delovnih centrih in drugih specializiranih vzgojno-izobraževalnih institucijah, ki vključujejo ciljno populacijo po celi Sloveniji. Program bomo vključili v Mednarodno festivalsko leto Igraj se z mano, ki je namenjeno vključevanju oseb s PP. Otroci in mladi se v okviru festivalskih dogodkov družijo, izvajajo nastope ter se preizkušajo na različnih delavnicah, ki so v veliki meri športnega tipa. Ta program bomo vključili tudi v druge redne programe, ki jih v društvu že izvajamo. Promocijski dogodki “Specialni Zdravko” bodo predstavljali sklop delavnic, ki bodo zasnovane z namenom po ozaveščanju otrok in mladine s PP o zdravem načinu življenja.
PODVIG
Ključni cilj projekta je razviti in preizkusiti model celostnega razvoja kompetence podjetnosti pri dijakih skozi medpredmetno povezovanje in sodelovanje z okoljem in širšo skupnostjo. V ta namen bomo v sodelovanju z razvojnimi ter implementacijskimi gimnazijami in konzorcijskimi partnerji razvili, preizkušali in implementirali modele, ki bodo omogočali učinkovito umestitev kompetence podjetnosti v gimnazijski prostor in s pomočjo katerih bodo gimnazije celovito razvijale kulturo podjetnosti v kontekstu interdisciplinarnosti in povezovanja z okoljem.
Poseben poudarek pri projektu bo na prepoznavanju družbenih, okoljskih, gospodarskih in osebnih izzivov in njihovem reševanju s pomočjo kompetence podjetnosti v smeri iskanja trajnostnih rešitev. Zato bomo razvijali prožne oblike učenja, zlasti tistih, ki omogočajo sistematično vpeljevanje in razvijanje medpredmetnih in (kros) kurikularnih povezav s poudarkom na aktivni vlogi dijakov in reševanju avtentičnih problemskih situacij ter družbenih izzivov. Posebna pozornost bo posvečena tudi razvijanju pedagoških strategij, ki spodbujajo sodelovanje ter izmenjavo izkušenj, idej in inovacij ter najrazličnejše oblike mreženja.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Spletna stran projekta PODVIG poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo.
Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 2.700.000,00 EUR
CiljajVišje!
Polno ime: IZPOPOLNJEVANJE STROKOVNIH DELAVCEV V VIŠJEM STROKOVNEM IZOBRAŽEVANJU OD 2020 DO 2022
Trajanje: 19. junij 2020 do 31. oktober 2022
Pridobljena skupna sredstva: 357.737,50 EUR
NAMEN PROJEKTA
Namen projekta Izpopolnjevanja CiljajVišje! je omogočiti zaposlenim, ki so prepoznani kot potencialen kader za opravljanje izobraževalnega dela v programih višjega strokovnega izobraževanja, pridobivanje in nadgrajevanje ustreznih kompetenc za višjo kakovost izvedbe izobraževalnega dela in osebni karierni razvoj.
Cilji projekta
Cilj projekta je izpopolnjevanje splošnih in specifičnih kompetenc zaposlenih:
- učinkovito načrtovanje, organizacija, izvedba in evalvacija poučevanja v višjem strokovnem izobraževanju,
- usposobljenost za nenehen poklicni razvoj in vseživljenjsko učenje,
- učinkovito komuniciranje in sodelovanje.
Med specifičnimi kompetencami je v ospredju izpopolnjevanje digitalnih kompetenc:
- zvedba pedagoškega procesa v digitalnem okolju,
- informacijska in podatkovna pismenost,
- komunikacija in sodelovanje,
- izdelovanje digitalnih vsebin,
- varnost in
- problemsko reševanje.
Povezava do Programov Izpopolnjevanj CiljajVišje! in aktualnih terminov ter lokacij izvedb.
Projekt se izvaja skladno s pogoji Javnega razpisa za izpopolnjevanje strokovnih delavcev v višjem strokovnem izobraževanju in izobraževalcev v neformalnih izobraževalnih programih za odrasle od 2020 do 2022, ki je bil objavljen 19. 6. 2020 s strani Republike Slovenije, Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Naložbo v projekt sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega socialnega sklada. Povezava do spletne strani evropske kohezijske politike v Sloveniji: www.eu-skladi.si
Franček
Spletni portal Franček, Jezikovna svetovalnica za učitelje slovenščine in Šolski slovar slovenskega jezika
Zavod BIC Ljubljana sodeluje v projektu Portal Franček. Skupaj z učitelji in učenci iz drugih 19 vzgojno-izobraževalnih zavodov s skupno 537 oddelki bomo izvajali spremljavo in evalvacijo poteka in rezultatov projekta in kot multiplikatorji seznanjali z njim druge učitelje in učence.
Projekt Portal Franček, Jezikovna svetovalnica za učitelje slovenščine in Šolski slovar slovenskega jezika sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Predstavljeno spletno jezikovno e-orodje bo prvo celovito slovarsko-slovnično orodje te vrste na Slovenskem. V okviru projekta bomo pripravili sodobno in inovativno učno e-orodje, ki bo kot organsko povezana kombinacija več e-orodij neposredno uporabno pri izpolnjevanju osnovnih ciljev učnega načrta za slovenščino v srednji šoli. Orodje bo uvajalo dijake v delo s spletnimi slovarji in spletnimi slovničnimi priročniki. Med drugim bomo pripravili:
- portal Franček, ki bo obsegal odgovore na vprašanja o pomenu, rabi, pomenski povezanosti (sinonimi, nadpomenke), (ne)zaznamovanosti, zvrstnosti, stilnih značilnostih, izgovoru, pregibanju, izvoru, narečni rabi in zgodovinski umeščenosti besedja slovenskega jezika;
- nov Šolski slovar slovenskega jezika;
- orodje, ki bo povezovalo slovarske vsebine s slovničnimi;
- Jezikovno svetovalnico za učitelje slovenščine in
- nabor gradiv z opisom učnih metod, ki bodo pripomogle k obsežnejši uporabi predstavljenega e-orodja pri pripravi in izvajanju pedagoških procesov in k boljši usposobljenosti učiteljev za delo na področju prožnih oblik učenja.
Trajanje: 19. julij 2017–30. september 2021
STRATEŠKI DOKUMENT NA PODROČJU PROŽNIH OBLIK UČENJA - BIC LJUBLJANA, ŽIVILSKA ŠOLE
STRATEŠKI DOKUMENT NA PODROČJU PROŽNIH OBLIK UČENJA - BIC LJUBLJANA, GIMNAZIJA IN VETERINARSKA ŠOLA
VETWork
VETWork, digitalna kultura za 21. stoletje v poklicnem izobraževanju in usposabljanju
BIC Ljubljana je partner v mednarodnem projektu VETWork, digitalna kultura za 21. stoletje v poklicnem izobraževanju in usposabljanju. Projekt sofinancira Evropska komisija v programu Erasmus+, ključna akcija 2 (KA2) in bo trajal 33 mesecev (1. 9. 2020 - 31. 5. 2023).
V projekt so vključeni 4 partnerji iz Madžarske, 2 iz Romunije, 1 iz Slovaške in 2 iz Slovenije.
Ciljna skupina: učitelji v poklicnem izobraževanju in usposabljanju.
Cilj projekta je, da z organiziranjem prilagojenih, kontaktih usposabljanj usposobimo učitelje poklicnih programov, da v svoje delo ter poučevanje v razredu vnašajo že usvojena znanja in kompetence s področja digitalne pedagogike, ki jih pridobivajo v okviru drugih usposabljanj. Projekta ideja je namreč nastala po ugotovitvi, da učitelji v enem letu po usposabljanju s področja digitalne pedagogike, v učne ure vnesejo zgolj 10-15 % pridobljenega znanja. Cilj projekta na institucionalni ravni je okrepitev digitalne usposobljenosti in kulture kakovosti.
MIND+
Individualizacija učnega procesa
Pri individualiziranem učenju poskušamo upoštevati dijakove cilje in zmožnosti ter pouk organizirati tako, da s kombiniranjem učnih metod, oblik dela, tempa, obsegom pomoči dijakom ipd. ustvarjamo optimalne pogoje za učenje vsakega dijaka.
Tudi pri načrtovanju individualiziranega pouka izhajamo iz ciljev izobraževalnega programa, a hkrati veliko pozornost namenjamo spoznavanju dijakov, njihovih ciljev, zmožnosti ter postopnem prenašanju odgovornosti za učenje na dijaka.
Pri načrtovanju in ustvarjanju spodbudnih učnih okolij izhajamo iz razmislekov katere standarde znanja želimo pri dijakih razviti in katere didaktične dejavnosti njihov razvoj podpirajo.
OGLEJTE SI VIDEOPOSNETEK O PROJEKTU