13. novembra 2024 so se dijaki BIC Ljubljana, Živilska in naravovarstvena šola udeležili JA inovacijskega kampa 2024 z akrobati, na katerem so se preizkusili v snovanju inovativnih marketinških vsebin. Dogodek je bil organiziran v sodelovanju z alumni programa Moje podjetje, mentorji iz podjetij ter učitelji spremljevalci. Cilj dogodka je bil dijakom omogočiti edinstveno izkušnjo podjetniškega razmišljanja in ustvarjanja.
Dijaki so se soočili z zanimivim izzivom – ustvariti TikTok reklamo za določeno podjetje vsamo treh urah. Pri tem so morali upoštevati ključne marketinške elemente, kot so kreativnost, izraba kadra, učinkovit uvod (hook), poziv k dejanju (call to action) in jasnost sporočila.
Izzivi, ki so jih predstavili mentorji iz različnih podjetij, so bili naslednji:
- Katapult robotika (Katja): Predstavitev rabe robotke Lili
- Teglc (Tadej): Prikaz uporabe avtomatskega zalivalnega sistema
- Katapult metal (Adam): Promocija storitev predelave pločevin in konstrukcij
- Nonomo (Jure): Oglaševanje visečih vreč za dojenčke
- Mixy (Gašper): Reklama naprave za pripravo špricerja
- Pianissimo (Luka): Promocija izdelkov iz ponovno uporabljenih glasbil, kot so omare, stojala in mize
Dijaki so svoje ideje razvijali s podporo zaposlenih iz podjetja Katapult medija, ki so jim pomagali pri tehničnih in ustvarjalnih vidikih snemanja. V vmesnem času je udeležence navdušila gospa Alenka iz S.O.S. šola, ki je na svoj edinstven način poudarila pomen poznavanja poštevanke – kot ključnega znanja za vsakdanje življenje.
Po zaključku dela so dijaki predstavili svoje videe, ki jih je nato ocenila strokovna žirija. Tri najboljše ekipe so bile nagrajene za kreativnost in sposobnost učinkovitega trženja. Dogodek je bil odlična priložnost za dijake, da pridobijo praktične izkušnje, izboljšajo svoje marketinške veščine in sodelujejo z različnimi strokovnjaki. Poleg bogatega znanja o digitalnem marketingu in ustvarjanju vsebin so spoznali tudi, kako pomembna je kreativnost
pri reševanju realnih izzivov v podjetništvu.
JA inovacijski kamp je dokaz, kako lahko mladi na zabaven in dinamičen način razvijajo kompetence za prihodnost.